13 תשובות
מותר
מותר אבל לא מומלץ כי זה לא גיל שכלכך מבינים איך לשלוט בעצמנו כדי שלא נשתכר
שואל השאלה:
מה זה מותר. אלכוהול? בירה?
מה זה מותר. אלכוהול? בירה?
אנונימית
שואל השאלה:
מי מאשר?
מי מאשר?
אנונימית
כי בגיל כזה אפשר לאבד על זה שליטה נראלי
אנונימי
שואל השאלה:
מסכימה^
אני בחיים לא שתיתי. עם המשפחה זה לא נחשב כשאבא/אמא מביאים שלוק מהבירה.
אני מדברת על לג בעומר שנערים מביאים וודקה ובירה
מסכימה^
אני בחיים לא שתיתי. עם המשפחה זה לא נחשב כשאבא/אמא מביאים שלוק מהבירה.
אני מדברת על לג בעומר שנערים מביאים וודקה ובירה
אנונימית
מותר לך לשתות כמה שאת רוצה.
המשטרה תשפוך לכולם את האלכוהול אחרי שעה 11 בחוץ, אין קשר אם את בת 15 או בן 50
המשטרה תשפוך לכולם את האלכוהול אחרי שעה 11 בחוץ, אין קשר אם את בת 15 או בן 50
שואל השאלה:
וואו. סאחית זה פשוט לא מגניב. לשתות ולעשן בגיל 15 זה חא מגניב. זה לא הופך אותך מיוחדת. זה הופך אותך למושפלת. אני מעדיפה לשמור על הבריאות שלי, ולהיות "סאחית" מאשר להיות חסרת שליטה בגיל 15 שיכורה, או לעשן ולהרוס לעצמי את הריאות. וואלה יופי. אני מעדיפה. נראה מה יקרה לך עוד 20 שנה אפילו פחות ותגידי אם את חושבת שהיה שווה לא להיות "סאחית"
וואו. סאחית זה פשוט לא מגניב. לשתות ולעשן בגיל 15 זה חא מגניב. זה לא הופך אותך מיוחדת. זה הופך אותך למושפלת. אני מעדיפה לשמור על הבריאות שלי, ולהיות "סאחית" מאשר להיות חסרת שליטה בגיל 15 שיכורה, או לעשן ולהרוס לעצמי את הריאות. וואלה יופי. אני מעדיפה. נראה מה יקרה לך עוד 20 שנה אפילו פחות ותגידי אם את חושבת שהיה שווה לא להיות "סאחית"
אנונימית
שואל השאלה:
יש הבדל מאוד גדול בין אם לשתות קצת שלוק בחתונה, או מההורים לבין ללכת למסיבה או מפגש עם חברים ושאחד מביא בקבוק של בירה או וודקה ושותים. כאילן אין מחר.
יש הבדל מאוד גדול בין אם לשתות קצת שלוק בחתונה, או מההורים לבין ללכת למסיבה או מפגש עם חברים ושאחד מביא בקבוק של בירה או וודקה ושותים. כאילן אין מחר.
אנונימית
לפעמים אבל כן רוצים פשוט לעשות כיף, לדעתי זה בסדר אבל מה שלא בסדר זה פשוט להתמכר ולעשות את זה הזמן..
בגיל 18 מותר לשתות מסיבה מסויימת לא סתם , הכבד נפגע בעת שתיה והתפקיד שלו לנקות רעלים והפלא וואפלה אלכהול זה רעל לגוף זה פוגע בהתפתחות של הגוף שמסתיים לגדול בסביבות גיל 18-21
אז לשתות בגיל צעיר כשמתפתחים עוד פוגע בכבד שעוד מתפתח וחשוב להמשך החיים
אז לשתות בגיל צעיר כשמתפתחים עוד פוגע בכבד שעוד מתפתח וחשוב להמשך החיים
כי זה לא בריא, זה ממכר ולרוב לא מספיק אחראיים בגיל הזה כדי להבין את ההשלכות.
זה לא אומר שבני 15 לא שותים, אבל מן הסתם שחוקתית המדינה לא תקדם לגיטימציה לשתיית אלכוהול בגיל הזה.
זה לא אומר שבני 15 לא שותים, אבל מן הסתם שחוקתית המדינה לא תקדם לגיטימציה לשתיית אלכוהול בגיל הזה.
וואלה החוק אומר שאסור למכור, לא אומר שום דבר על שתייה. deal with that
באותו הנושא: