7 תשובות
כל כך
אנונימית
בגלל הטיקטוק שהוא גם חרא
אני דווקא אוהבת את הקצב שלו,כל אחד וההעדפות שלו
מסכים ומחזק
אנונימי
ואו מסכימה ממש
לא סובל את השיר הזה.
זבל של שיר