4 תשובות
לא יותר מידי סוכר לבוקר
בלי שוקולית כן
אנונימי
זה נשמע טעים
שואל השאלה:
תנסי זה מאוד טעים^
תנסי זה מאוד טעים^
אנונימית
באותו הנושא: