5 תשובות
כן יהיה יעיל מאוד
ביום ראשון שני ישלך 37 מעלות
יותר פקטיבי
יותר פקטיבי
כמובן גברתי
לא כי אין מספיק שמש וגם בשעות האלה פחות מתאים היית צריכה לחשוב על זה בבוקר שיש הרבה שמש עדיף
כן
באותו הנושא: