6 תשובות
כן אני חימצנתי לעצמי וזה סבבה
שואל השאלה:
אבל זה לא עושה את השיער יבש או קרוע ? הספר שלי הפחיד אותי ואני כבר כמה שנים עם החלקות והחלום שלי לעשות בלונד
אבל זה לא עושה את השיער יבש או קרוע ? הספר שלי הפחיד אותי ואני כבר כמה שנים עם החלקות והחלום שלי לעשות בלונד
אנונימית
שואל השאלה:
על החיים ועל המוות אני הולכת לעשות
עם איזה החלקה את?
על החיים ועל המוות אני הולכת לעשות
עם איזה החלקה את?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה באמת שהרגעת אותי :)
תודה רבה באמת שהרגעת אותי :)
אנונימית
אם נגיד את בלי החלקה עושה חימצון על השיער הוא יהיה לך יבש ושאת עושה על זה החלקה זה יותר משקם את זה וזה בכלל לא יבש זה ממש יפה תעשי
שואל השאלה:
תודה :)
תודה :)
אנונימית
באותו הנושא: