6 תשובות
הם אומרים את זה מקנאה, אל תתני להם להשפיע עלייך.
לא להתייחס, תמיד לאנשים יהיה מה להגיד , והיה להם טענות ומה לא בסדר תמיד גם אם יעמוד הבן אדם הכי "מושלם" יהיה לאנשים מה להגיד..
תזכרי את זה :)!
תזכרי את זה :)!
תתעלמי מהם, מי הם שהם יגידו לך דברים כאלה, אנשים חוצפנים, אל תתני לאף אחד להוריד אותך זה לא מגיע גם ל"שמנות" וגם לרזות שיגידו להן דברים כאלה, מי שאומר לך את זה תתעלמי ואל תראי לו שזה פוגע בך הוא יפסיק עם הזמן
תתעלמי הם סתם קנאים. הם ירגישו טוב יותר אם הם יגרמו לך להשתנות ולהשמין כדי שהם לא יקנאו. אל תתני לזה לקרות
קנאה גורמת לקמטים אל תתייחסי את יפה כמו שאת את לא אמורה להתבייש במי שאת
אני לא מבין מה הבעיה בזה.. זה יפה ובסדר וגמור
אנונימי