8 תשובות
היי את כמוני! אני בידיוק כמוך כיתה ח אותו גובהה (-;
תיראה
אתה תהיה בגובה 1.61
והאיש הכי גבוע בעולם בגובע 2.51
תחשוב לבד
לא זה קצת מתחת לממוצע אבל זה הגובה הכי יפה 1.60 זה אחלה גובה באמת מקווה שעזרתי (:
לא זה סבבה 1.61 זה הגובה שלי עכשיו והממוצע מטר שישים את בסדר גמור
שואל השאלה:
אני בת חח
לפי דעתי לבנות זה לא צריך לשנות כול כך כי לרוב בנים אוהבים נשים נמוכות וגם 3 סנטימטר לא ממש יעזרו לך אז עדיף שתשארי כמו שאת =)
בדיוק כמוני (:
אנונימית
באותו הנושא: