8 תשובות
היי את כמוני! אני בידיוק כמוך כיתה ח אותו גובהה (-;
כן..
תיראה
אתה תהיה בגובה 1.61
והאיש הכי גבוע בעולם בגובע 2.51
תחשוב לבד
אתה תהיה בגובה 1.61
והאיש הכי גבוע בעולם בגובע 2.51
תחשוב לבד
לא זה קצת מתחת לממוצע אבל זה הגובה הכי יפה 1.60 זה אחלה גובה באמת מקווה שעזרתי (:
לא זה סבבה 1.61 זה הגובה שלי עכשיו והממוצע מטר שישים את בסדר גמור
שואל השאלה:
אני בת חח
אני בת חח
לפי דעתי לבנות זה לא צריך לשנות כול כך כי לרוב בנים אוהבים נשים נמוכות וגם 3 סנטימטר לא ממש יעזרו לך אז עדיף שתשארי כמו שאת =)
בדיוק כמוני (:
אנונימית
באותו הנושא: