4 תשובות
אני אמנם לא בת 16 אבל הכי חשוב שהוא יאהב אותך איך שאת.. דייט ראשון ברור שתשקיעי בנראות! שימי איפור (אבל עדין לא יותר מדי כי גברים לא אוהבים איפור מוגזם אצל בנות), לבוש חמוד ואלגנטי אבל לא יותר מדי... תתגלחי תראי מטופחת, גם מבחינת השיער שימי בושם או קרם גוף שתריחי טוב, ועם הזמן הוא כבר יכיר אותך גם בלי מייקאפ ותאמיני לי, שאם הוא באמת רוצה אותך הוא יאהב אותך גם בלי המייקאפ :) ואולי אפילו יותר!
הכי חשוב אבל!!! שהוא יאהב אותך איך שאת! כי אם לא הוא לא שווה את זה!
הכי חשוב אבל!!! שהוא יאהב אותך איך שאת! כי אם לא הוא לא שווה את זה!
את מי שאת אין לך מה לעשות עם זה ואת יפה בדרך שלך, אם הוא לא יאהב את זה הפסד שלו, אין לך מה להתבייש בעצמך מעבר לזה זה לא תלוי רק ביופי שלך יש בך יותר מזה והאופי זה מה שיותר חשוב ואם הוא מדבר איתך תקופה הוא כנראה רואה בך את האופי
את יפה תאמיני לי. אם תלכי לשם עם המחשבה שאת לא יפה הוא באמת יחשוב שאת פחות יפה
דיברתם בוידיאו הוא יודע פשוט אל תחשבי על זה יותר מידי והכל טוב תיהיי עם ביטחון
באותו הנושא: