7 תשובות
כן, אפילו אני מוציא את השיערות מהאמצע. גם אם רואים רק כשמתקרבים, לדעתי זה טיפוח בסיסי.
בברכה, פרופסור חצ
בברכה, פרופסור חצ
רק תורידי טיפה באמצע
כן
שואל השאלה:
^ שלא תבינו לא נכון חח, אני עושה שיערות. אני מתכוונת לבנות שלא עושות. ואנונימי, שאלתי את זה רק פעם אחת אולי אתה מתכוון למישהי אחרת.
^ שלא תבינו לא נכון חח, אני עושה שיערות. אני מתכוונת לבנות שלא עושות. ואנונימי, שאלתי את זה רק פעם אחת אולי אתה מתכוון למישהי אחרת.
אנונימית
אני בת ובכללי אם זה ככה מה הבעיה כבר להוריד את השערות שבאמצע
לא.
שאלת את זה כמה פעמים..ולא
אנונימי