11 תשובות
סבבה אחי
אנונימי
לא יןדעת איזה בנות פגשת אבל תזכור שלא כולן ככה .
די להכליל כבר זה לא כולם
אני לא כזאת וחברות שלי לא כאלו
אני לא כזאת וחברות שלי לא כאלו
היא צודקת tho
שואל השאלה:
אני יודע אבל לא כולם אבל יש חלק גדול שכן
אני יודע אבל לא כולם אבל יש חלק גדול שכן
אני גם מכירה המון בנות שכן , אבל כשתגדל ותכיר בחורות אתה לא תחשוב ככה
שואל השאלה:
טוב
טוב
שואל השאלה:
תודה
תודה
שואל השאלה:
אני כלכך נפגעתי
אני כלכך נפגעתי
חחח זה מצחיק אותי שאתה בן 13 ואתה פתאום מומחה לבנות
כשתפגוש בנות אמיתיות עוד שלוש ארבע שנים אז תחליט אם כל הבנות מנצלות בנים או רק חלק מאוד מאוד קטן
כשתפגוש בנות אמיתיות עוד שלוש ארבע שנים אז תחליט אם כל הבנות מנצלות בנים או רק חלק מאוד מאוד קטן
אנונימית
שוב אנשים שמכללים יש יותר סגנונות של אנשים בעולם ממה שאתה חושב
באותו הנושא: