17 תשובות
אני אוהבת בשניהם.
בבוקר נראלי אבל יותר כיף
בבוקר מוקדם
בבוקר שיש אור לדעתי
בערב. יש רוח הרבה יותר טובה.. בערך בשעה 18:00 בקיץ ובחורף ב16:00
וואי בלילה הכי כיף
טוב זה לדעתי בבוקר, כי זו פתיחה טובה ליום ונותן אנרגיות.
לי אישית יותר כיף בלילה כשאין אף אחד בחוץ, ויש רוח קרירה. חוץ מזה שהמוזיקה הולכת יותר טוב עם חושך
שואל השאלה:
חחח, תגידו בזמן הריצה האוזניות לא נופלות לכם? ואם כן מה יש לעשות?
אנונימית
צריך לגעת איך לשים חחח
אוזניות בלוטות' (לי יש אוזניות קשת)

או יש כאלה שמחזיקים את הפלאפון ביד ושומעים בלי אוזניות, פשוט על ווליום יחסית נמוך
שואל השאלה:
אני יודעת לשים את זה כמו שצריך חחח אבל בכל זאת זה לא עוזר
אנונימית
אז כמו שאמרו בלוטות פשוט באוזניות רגילות גם אפשר
שניהם כיף, אבל אני מעדיפה בוקר, יש הרגשה כזאת רעננה וקריר ורואים את השמש עולה עוד ועוד, וציפורים מתעוררות ומצייצות, אין אף אחד בחוץ ויש ריח טוב (אני גרה בקיבוץ)
ממש מוקדם בבוקר כשקריר
אוזניות בלוטות אף אחד לא מספר לכם אבל זה מסרטן לכם את המוח לאט לאט בכל שימוש
אנונימית
בלילה כי קריר. ומידיי פעם אם את מצליחה לחזק את האוזניות
שתיהם , לי באופן אישי רל יותר בערב