51 תשובות
דוגמה לכל עם ישראל.
כלום כל אחד בן אדם בפני עצמו
יש לי משפחה חרדית ואני מתה עליהם
יש לי משפחה חרדית ואני מתה עליהם
אנונימית
הלב של המדינה.
כל העמותות שעוזרות לאנשים זה של חרדים.
ממשיכים את הדורות הבאים.
חולה עליהם וחבל לי שהתקשורת ככה מגנה אותם...
כל העמותות שעוזרות לאנשים זה של חרדים.
ממשיכים את הדורות הבאים.
חולה עליהם וחבל לי שהתקשורת ככה מגנה אותם...
אני, בהחלט, שואף להיות כזה.
זאת הדרך שה' יתברך חפץ שנלך בה.
זאת הדרך שה' יתברך חפץ שנלך בה.
אנונימי
סתם מוזרים
לא.. לדעתי האמונה שלהם לא נכונה
חתיכים!
כל הכבוד להם!
אני מגדירה את עצמי דוסית אבל לא חרדית, יש לי לאן להתקדם. מה שכן אני פחות מתחברת לדרך שלהם- זה לא אני
אני מגדירה את עצמי דוסית אבל לא חרדית, יש לי לאן להתקדם. מה שכן אני פחות מתחברת לדרך שלהם- זה לא אני
דוסים אלו חרדים
כל הכבוד להם, זה בטח לא קל
אני כזה, למרות שיש לי המון איך להשתפר...
soo
בכל מקרה,
דוסים אלו לא בהכרח חרדים...
זו תפיסה שגויה שהתפתחה עם השנים;
המילה "דוסי" היא התפתחות של המילה "דוס", שהיא פירוש של "דת" ביידיש.
כלומר -
"דוס" = דת
"דוסי" = דתי
כל בנאדם שקורא לעצמי דתי, ברמת העיקרון אמור לקרוא לעצמו דוס. (לא אמור xd, אבל זה בדיוק באותה מידה :))
soo
בכל מקרה,
דוסים אלו לא בהכרח חרדים...
זו תפיסה שגויה שהתפתחה עם השנים;
המילה "דוסי" היא התפתחות של המילה "דוס", שהיא פירוש של "דת" ביידיש.
כלומר -
"דוס" = דת
"דוסי" = דתי
כל בנאדם שקורא לעצמי דתי, ברמת העיקרון אמור לקרוא לעצמו דוס. (לא אמור xd, אבל זה בדיוק באותה מידה :))
לא מתחברת לזה או להיתחזק בדת מעדיפה להישאר חילוניה אין לי בעיה עם דוסים עד שחלקם נהיים קיצוניים וזה פוגע בניהול המדינה ובסדר היום של המדינה
לא היית רוצה להיות כמוהם כי בעיני הם טועים.
אבל איש איש באמונתו יחיה וכראות עיניו יעשה ואלוהים הוא זה שישפוט.
העיקר שנהיה אנשים טובים של חירות ומעשים טובים !
אבל איש איש באמונתו יחיה וכראות עיניו יעשה ואלוהים הוא זה שישפוט.
העיקר שנהיה אנשים טובים של חירות ומעשים טובים !
1. אנשים נחמדים, חילוקי הדעות שלי עמהם רבו למעלה ראש, מה שלא מפריע לי להעריך אצלם דברים מסוימים.
2. לא הייתי רוצה להיות כמותם, משיקולים שלי.
2. לא הייתי רוצה להיות כמותם, משיקולים שלי.
אחלה אנשים, לצערי יש עליהם המון שנאה במדינה בעיקר בגלל שהתקשורת מאכילה אותנו זבל.
ולא הייתי רוצה להיות כמוהם, אני דתי לאומי וטוב לי ככה.
ולא הייתי רוצה להיות כמוהם, אני דתי לאומי וטוב לי ככה.
אנונימי
צריך באמת לקחת מהם דוגמא
וזה עצוב שהתקשרות מוציא אותם רע כל הזמן ומחפשים אותם
וזה עצוב שהתקשרות מוציא אותם רע כל הזמן ומחפשים אותם
אנשים צדיקים וואלה כל הכבוד להם
אני כזאת
.אי אפשר לומר משהו כולל על כולם.
כמו בכל מגזר בעולם יש את היותר טובים ויש את הפחות.
אבל המטרה האמיתית שלהם(יש כאלה ששוכחים)זה מטרה טובה.
(גם כל התקשורת מנסה להוציא אותנו אנשים זבל.ובאמת שזה לא נכון.יש חרדים קיצוניים שמתנהגים באמת בדרך לא טובה ולא בדרך התורה.אבל אלה לא החרדים האמיתיים והם לא צריכים להעביר דוגמא על כל האוכלוסייה החרדית שהיא נורא מגוונת)
.אי אפשר לומר משהו כולל על כולם.
כמו בכל מגזר בעולם יש את היותר טובים ויש את הפחות.
אבל המטרה האמיתית שלהם(יש כאלה ששוכחים)זה מטרה טובה.
(גם כל התקשורת מנסה להוציא אותנו אנשים זבל.ובאמת שזה לא נכון.יש חרדים קיצוניים שמתנהגים באמת בדרך לא טובה ולא בדרך התורה.אבל אלה לא החרדים האמיתיים והם לא צריכים להעביר דוגמא על כל האוכלוסייה החרדית שהיא נורא מגוונת)
יש כאלה שהם סבבה ויש כאלה שלא..ולא הייתי רוצה להיות אחת מהם
נוראיים וואו לא סובלת אותם
אנונימית
you know who i am זה לא הדרך שלנו.אני חרדית וגאה להיות חלק מהמדינה הזאת(אני גם חושבת שאלא שנגד המדינה לא צודקים).
ואתה צודק בקשר להתגייסות אצלי במשפחה 90 אחוז מתגייסים
ואתה צודק בקשר להתגייסות אצלי במשפחה 90 אחוז מתגייסים
אם הם מתגייסים אין לי בעיה איתם
כשהם חושבים שזה בסדר לא להתגייס אם הם מתפללים במקום זה כבר בעייתי
כשהם חושבים שזה בסדר לא להתגייס אם הם מתפללים במקום זה כבר בעייתי
לא חושב כלום ולא הייתי רוצה להיות כמוהם
אהי באה מהזרם הדתי ויכולה לומר שיש ויש, יש המון שעושים חילול ה' ויש המון צדיקים שמחזיקים את העולם עם לימוד התורה שלהם ככה שאי אפשר להכליל
רובם הומופובים גזענים ששונאים כל מה ששונה מהם אבל לכל כלל יש יוצא מן הכלל
מתנהגים כמו חיות, שילכו ויעשו צבא כמו יהודים אמיתיים
אנונימית
שואל השאלה:
אני חושב שהם אנשים מדהימים וצדיקים אבל אני לא מסוגל לחיות כמותם
אני חושב שהם אנשים מדהימים וצדיקים אבל אני לא מסוגל לחיות כמותם
אנשים טובים
יש הבדל די גדול בין דתיין דובים וחרדים בבקשה להפנים תודה יום טוב
כוכב הדרום, זה ממש לא בעייתי, כי זה מה שהיה במלחמות דמיין, כמו שכתבו במדרש במדבר רבה כב. 12,000 נלחמו, ו12,000 התפללו. ככה צוה הקב"ה. להראות שהם שקולים. זה בא ללמד אותנו משהו.
מי אתה שתגיד שמה שרוצה הקב"ה - שזה בעייתי?
מי אתה שתגיד שמה שרוצה הקב"ה - שזה בעייתי?
אנונימי
^^אין על חבד!!
אנונימית
בזכותכם***
יש בינהם המון אנשים טובים וגם יש בהם המון שלא. מבחינתי מי שלא מכיר בציונות (משמע מדינת ישראל), מתנגד לממשלה ולהחלטות שלה, לא מוכן לשלם מיסים כמו כל אזרח נורמטיבי, לא מוכן ללכת לעבודה ולא מוכן להתגייס לצבא לא צריך לחיות פה. אין סיבה שחלק מהאנשים ישלמו למדינה המון כל חודש מהמשכורת שלהם, יסכנו את החיים שלהם וחלק לא.
אחלה אנשים שבעולם,
רמת נתינה פסיכית
תפילות ועזרה לכל עם-ישראל (גם בסתר)
בלי החרדים והתורה אין מדינה!!
אנשים מדהימים
רמת נתינה פסיכית
תפילות ועזרה לכל עם-ישראל (גם בסתר)
בלי החרדים והתורה אין מדינה!!
אנשים מדהימים
אנונימי, לפי הדת שלי כל מי שעונה לשם המלא שלי צריך לא להתגייס בשביל להתקדם עם הלימודים שלו, מי אתה שתערער על כך? האל שלי קבע זאת.
שיתפללו גם בשדה הקרב, הכל טוב
שיתפללו גם בשדה הקרב, הכל טוב
אני בתור סוג של דתיה חרדיה מאוד אוהבת את הדת ואת החרדים איך שהם עוזרים תמיד אחד לשני ורוב התגובות פה מאוד משמחות❤
זה ממש לא בסדר שהם לא מתגייסים לצבא
ואם לא להיתגייס לצבא אז שיתרמו למדינה בדרך אחרת
ולא התפילות שלהם לא עוזרות למדינה לדעתי
ואם לא להיתגייס לצבא אז שיתרמו למדינה בדרך אחרת
ולא התפילות שלהם לא עוזרות למדינה לדעתי
אין לי בעיה עם חלק מהחרדים למרות שהם לא מתגייסים אבל שונא את האחוזים שיורקים על ילדה בת 7 רק כי היא עברה עם לבוש לא צנוע בכלל בקטע של הצניעות
איש באמונתו יחיה
אני רוצה שתבינו משהו...
החרדים הם לא אנשים רעים
אבל יש כאלה שלא אוהבים אנשים שלא כמוהם אז הם חושבים שיש להם את הזכות לקלל/להרביץ/לזרוק אבנים.
וזה מותיר שם רע לכול החרדים שהם לא כאלה
החרדים הם לא אנשים רעים
אבל יש כאלה שלא אוהבים אנשים שלא כמוהם אז הם חושבים שיש להם את הזכות לקלל/להרביץ/לזרוק אבנים.
וזה מותיר שם רע לכול החרדים שהם לא כאלה
אנשים טובים הראויים להערצה.
כל עמותות שלהם והתרומה למדינה באמת כל הכבוד אני מצדיעה להם.
חבל שיש חרא תקשורת שמראה אותם באור שונה לגמרי ממה שהם
כל עמותות שלהם והתרומה למדינה באמת כל הכבוד אני מצדיעה להם.
חבל שיש חרא תקשורת שמראה אותם באור שונה לגמרי ממה שהם
אני לא רוצה אורח חיים דתי , אז לא תודה .
שטופי מוח מאחל להם שיחזרו בתשובה.
שהם בני אדם בסה"כ והיה להם זכות בחירה לעשות את הדבר הנכון אבל הם לקחו את זה לכיוון אחר חבל...
קשה לתאר במילים כמה אני לא אוהבת אותם את עורך החיים שלהם והתרבות שלהם
אבל זו זכותם אז אין לי מה לעשות עם זה
אבל זו זכותם אז אין לי מה לעשות עם זה
כאנשים אחד על אחד אין בעיה איתם, אבל יש להם הרבה דעות שאני לא מאמינה בהם בכלל (לגבי הקהילה הגאה למשל) ובנוסף (לא בהכללה כמובן) הרבה מהם לא הקשיבו להוראות נגד הקורונה וזה לא בסדר בכלל, אני גרה בשכונה מעורבת ממש שיש בה אתאיסטים ודתיים וחרדים ויש פה הרבה בתי כנסת ובהתחלה כל הזמן היו צריכים לפנות שם במשטרה ולדעתי זה סתם מסכן את הציבור.
(למרות שעם הזמן הם למדו לעמוד במרחקים וזה היה ממש יפה שהיו הרבה שעמדו גם מחוץ לבית כנסת במרחקים שווים וזה היה ממש מיוחד.
(למרות שעם הזמן הם למדו לעמוד במרחקים וזה היה ממש יפה שהיו הרבה שעמדו גם מחוץ לבית כנסת במרחקים שווים וזה היה ממש מיוחד.
הייתי פעם חרדית נולדתי בבית חרדי ...
אני כבר לא..
יש כמה סוגים ורמות שלהם אני לא אוהבת את הקיצונים ואת אלא שפעם החריכו אותי לעשות דברים ואני גם מאוד מעריכה המון חרדים
יש לי חברים חרדים דתיים מסורתיים חילונים ועוד..אני חושבת שהם בני אדם כמו כולם הם מאמינים בה' וגם אני מאמינה הם מקיימים מצוות יותר ממני ואני מעריכה אותם כי זה מאוד קשה יש להם תפיסות עולם וחשיבה שונה משלי אבל זה בסדר לדעתי..
לכל אחד מותר ללכת ולנהוג לחשוב איך שהוא רוצה...
אני כבר לא..
יש כמה סוגים ורמות שלהם אני לא אוהבת את הקיצונים ואת אלא שפעם החריכו אותי לעשות דברים ואני גם מאוד מעריכה המון חרדים
יש לי חברים חרדים דתיים מסורתיים חילונים ועוד..אני חושבת שהם בני אדם כמו כולם הם מאמינים בה' וגם אני מאמינה הם מקיימים מצוות יותר ממני ואני מעריכה אותם כי זה מאוד קשה יש להם תפיסות עולם וחשיבה שונה משלי אבל זה בסדר לדעתי..
לכל אחד מותר ללכת ולנהוג לחשוב איך שהוא רוצה...
שהם אנטי רעיון הנאורות
אנונימי
^ ההפך הנכון. הרי התורה -היא אור, כמו שנאמר "כִּי נֵר - מִצְוָה, וְתוֹרָה - אוֹר" (משלי ו, כג).
אנונימי
איזו נאורות זו לסכול הומואים
^ הסקילה היא אחרי שהתרו בו שני עדים כשרים שאם הוא עישה את המעשה האסור - הוא יסקל, והוא תוך כדח דיבור זילזל בזה, ואמר "אף על פי כן", ועשה את זה. ככה הוא התיר את עמנו למיתה. זה לא על הנטייה, אאל על העבירה אחרי שהתרו בו.
לא מוצא חן בעינך? תגיד את זה למי שיודע הכל (בניגוד אליך).
אתה חושב שיש לך נואורת יורת מאשר לאלוקים?
אם כן - זה גאווה.
לא מוצא חן בעינך? תגיד את זה למי שיודע הכל (בניגוד אליך).
אתה חושב שיש לך נואורת יורת מאשר לאלוקים?
אם כן - זה גאווה.
אנונימי