3 תשובות
אני חושבת שתיצאי איתו ,פשוט לידה אל תתנשקו או יותר מדי
תצאי אם כל הכבוד שהיא הייתה חברה שלך והיו לה רגשות את לא חייבת לה כלום
היא בחרה לנתק קשר וגם ככה או לא לא היית יוצאת איתה אם את סטרייסטית .
היא בחרה לנתק קשר וגם ככה או לא לא היית יוצאת איתה אם את סטרייסטית .
וואו קודם כל את מלאך שבכלל אכפת לך ,אין הרבה כאלה חברות וזה לא מובן מאליו.
אני מסכימה אם התשובות מעלי -אני חושבת שכדי לך לצאת איתו , שניכם דלוקים אחד על השני וזה יהיה פספוס , פשוט אל תתנשקו וכאלה לידה, וגם היא בחרה להתרחק זה לא בעיה שלך ,
זה יעבור לה והיא תכיר מישהי אחרת .
אולי היא מתרחקת מימך גם כדי לאט לאט להפסיק להרגיש אליך רגשות אולי גם מביך אותה להיוץ לידך אחרי שהיא סיפרה לך אתזה.
תיצאי איתו גם... את לא חייבת לה כלום ,את לא נשואה לה עכשיו,.
אני מסכימה אם התשובות מעלי -אני חושבת שכדי לך לצאת איתו , שניכם דלוקים אחד על השני וזה יהיה פספוס , פשוט אל תתנשקו וכאלה לידה, וגם היא בחרה להתרחק זה לא בעיה שלך ,
זה יעבור לה והיא תכיר מישהי אחרת .
אולי היא מתרחקת מימך גם כדי לאט לאט להפסיק להרגיש אליך רגשות אולי גם מביך אותה להיוץ לידך אחרי שהיא סיפרה לך אתזה.
תיצאי איתו גם... את לא חייבת לה כלום ,את לא נשואה לה עכשיו,.
באותו הנושא: