6 תשובות
הם לא ישכחו
לא לעשות כלום, הם בני אדם והם גם שוכחים.
אם הם חברים שלך הם לא ישכחו וגם אם כן פשוט תעלי לסטורי its my birthday
וזהו כולם יזכרו
וזהו כולם יזכרו
אם את/ה בטוח שהם ישכחו אפשר להזכיר להם.. אבל אם הם חברים שלך אין סיבה שהם ישכחו(:
אנונימית
להתאבד
מזל טוב! אני מאמינה שהם לא ישכחו(:
באותו הנושא: