8 תשובות
אויש נו סתם מלחיצים. גם ב4 וגם ב5 צריך להשקיע המון. אנשים מוציאים 100 בבגרות הזאת, עם החרישה הנכונה גם את יכולה.
שואל השאלה:
תודה רבה לך! זה די הרגיע אותי
אנונימית
זה כן קשה אבל לא בלתי אפשרי כמו שאומרים שזה. ברגע שאת מגיעה בגישה שאת מוכנה להשקיע ולעבוד קשה את תצליחי ואל תתני לאנשים אחרים לערער לך את הביטחון
הייתי בכיתה י 5 יחל ירדתי כי העומס לא התאים לי לא לכולם זה מתאים
תנסי תראי
5 זה קשה ועדיין יש שם ילדים שכן עושים חמש
אבל הרוב לא כולם הם יורדים אני גם ירדתי\ותאמיני ש ארבע וחמש זה ממש לא שונה בהרבה
ולחיים קלים ארבע יותר נוח
שואל השאלה:
אבל אני צריכה את ה5 יחידות..
אנונימית
שואל השאלה:
בינתיים בכיתה ט אנחנו כבר נקראים עם היחידות ואני 4-5, ממוצע 70 בערך...
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לך
אנונימית