5 תשובות
זה משתנה מכל אחד, ולחץ זה לא התקף חרדה.
בדרך כלל; רעידות, קושי נשימה, קשה לעמוד, הלב דופק מהר, לא מצליחים לחשוב על משהו אחר וכאלה. אבל כמו שאמרתי זה יכול להיות שונה אצל כל אחד.
בדרך כלל; רעידות, קושי נשימה, קשה לעמוד, הלב דופק מהר, לא מצליחים לחשוב על משהו אחר וכאלה. אבל כמו שאמרתי זה יכול להיות שונה אצל כל אחד.
לחץ רעידות הזעה דופק לב גבוה סחרחורות לפעמים
כשאני נכנס להתקף חרדה באמת קשה לי לנשום, אני לא מצליח לחשוב בבירור והגוף לפעמים גם רועד, אבל בוודאות יודעים שמשהו לא בסדר..
לי יש חרדות לפעמים וזה מה שקורה לי
לחץ בגוף בעיקר
באותו הנושא: