98 תשובות
ככה זה תמיד היה אף אחד לא החליט את זה.
החברה השוביניסטית שלנו
אלוקים. לגברים יש יותר כולסטרול מלנשים שזה בונוס
אנונימי
לא יודעת
אנונימית
הטבע? נשים גם חזקות פשוט לגברים *פיזיולוגית* יש יותר מסת שריר בגוף מלנשים
פיזית זה פשוט ככה
אם מדברים בכללי יותר חזקים אז זה השובניסטים
אם מדברים בכללי יותר חזקים אז זה השובניסטים
המדע קבע את זה מה הקשר שובניסטי
פיזית כן זה נכון מדעית
אבל חוזק זה לא רק פיזי שואל השאלה לא הסביר למה הוא התכוון
אבל חוזק זה לא רק פיזי שואל השאלה לא הסביר למה הוא התכוון
כי זה נכון מבחינה פיזית
זה ממש לא נכון הדבר הזה
יש בנות שיותר חזקות מבנים
יש בנות שיותר חזקות מבנים
מה הקשר? מבחינה פיזיולוגית לגברים יש יותר מסת שריר. ברור שיש נשים שיותר חזקות מגברים. בכל דופן יש יוצא דופן
זאת עובדה.
זה מוכח
נו באמת, מה הקשר שוביניזם?
זאת עובדה, גברים לרוב יותר חזקים פיזית.
זאת עובדה, גברים לרוב יותר חזקים פיזית.
תקראי את התגובה השנייה שלי ותביני^
לא דיברתי אליך ספציפית, בכלל לא קראתי את התגובה שלך האמת, פשוט ראיתי שלקחו את זה למקום אחר אז הגבתי מה שהגבתי.
זה מסביר גם את התשובות שלהם
וואו זה ממש לא קשור לשוביניסטי. ממש אבל לא.
זה מדע. ואני לדוגמא מתאמנת הרבה, והיה לי חבר טוב שבכלל לא עושה ספורט וכושר והוא רזה נורא והכל ועובדה שהוא הצליח להרים אותי בקלות, ואני לא אותו. ואנחנו כמעט באותו גובה ומשקל. אני קצת פחות אבל כאלו כן.
זה מדע. ואני לדוגמא מתאמנת הרבה, והיה לי חבר טוב שבכלל לא עושה ספורט וכושר והוא רזה נורא והכל ועובדה שהוא הצליח להרים אותי בקלות, ואני לא אותו. ואנחנו כמעט באותו גובה ומשקל. אני קצת פחות אבל כאלו כן.
אמא טבע.
סליחה, אבל פיזית זה נכון
ולא, אני לא מוכן עכשיו לתגובות פמניסטיות של: "בנות יכולות לעשות את כל מה שבנים עושים" כי:
א. זה לא נכון, כמו שיש דברים שרק בנים יכולים לעשות, ככה גם יש דברים שרק בנות יכולות לעשות.
ב. אני מבין שיש בנות שחזקות יותר מבנים, אבל זה מקרים חריגים.
ברוב המקרים, בנים יותר חזקים מבנות.
תפנימו
ולא, אני לא מוכן עכשיו לתגובות פמניסטיות של: "בנות יכולות לעשות את כל מה שבנים עושים" כי:
א. זה לא נכון, כמו שיש דברים שרק בנים יכולים לעשות, ככה גם יש דברים שרק בנות יכולות לעשות.
ב. אני מבין שיש בנות שחזקות יותר מבנים, אבל זה מקרים חריגים.
ברוב המקרים, בנים יותר חזקים מבנות.
תפנימו
חח....שאלה קשה...
הנשים חזקות נפשית...
הנשים חזקות נפשית...
כי זה נכון. מחקרים.
^מה מחקרים..?
תביאי לי אישה אני מפרק אותה מכות..לא צריך מחקרים בשביל להבין את זה...
תביאי לי אישה אני מפרק אותה מכות..לא צריך מחקרים בשביל להבין את זה...
אנונימי
זה לא נכון! כולם חזקים הרבה.
אויש תפסיקו כבר. זה לא עניין של שוביניזם (ואני בת). באופן עובדתי גברים יותר חזקים מנשים, ככה הגוף שלהם בנוי. וזה מדעי, לא שוביניסטי.
אני באמת מבקשת מכל הפמיניסטיות פה, תפסיקו להפוך כל דבר לשוביניסטי. זה לא שוביניסטי, זה עובדתי. ואתן צריכות ללמוד לקבל את העובדה שגברים יותר חזקים מאיתנו. היכולות הפיזיות שלהם יותר גבוהות כי פיזית הם יותר גדולים מאיתנו. אז דיי להפוך כל דבר לשוביניסטי כי זה לא המצב
אני באמת מבקשת מכל הפמיניסטיות פה, תפסיקו להפוך כל דבר לשוביניסטי. זה לא שוביניסטי, זה עובדתי. ואתן צריכות ללמוד לקבל את העובדה שגברים יותר חזקים מאיתנו. היכולות הפיזיות שלהם יותר גבוהות כי פיזית הם יותר גדולים מאיתנו. אז דיי להפוך כל דבר לשוביניסטי כי זה לא המצב
פיזיולוגיה
הביולוגיה והמדע ?
יש בנות שהן מר עולם (עם ככה אומרים) והן הרבה יותר חזקות מרוב הבנים אז...
ההיסטוריה
פיזית גברים יותר חזקים אין לזה קשר לשובניסטיות אז חלאס
הכוח הפיזי שלהם
הגוף
אנונימי
בתכלס המסת שריר שלהם יותר גדולה אז זה בתכלס המדע והגוף שלהם .
מן הסצם שיש בנות מסויימות שיותר חזקות מבנים מסויימים אבל זה תלוי בהם ותלוי בסיטואציה אבל בממוצע זאת האמת
מן הסצם שיש בנות מסויימות שיותר חזקות מבנים מסויימים אבל זה תלוי בהם ותלוי בסיטואציה אבל בממוצע זאת האמת
לפי הטבע גבר יותר חזק מאישה אבל אז מה אנחנו יכולות להיות חזקות בדרך שלנו לול
אולי הטבע?
אבל לא מסיכמה עם זה בכלל אני מכירה יותר מגבר אחד שאני יותר חזקה מהם . זה ממש תלוי
למרות זאת מבחינה פיזית יש גברים שחזקים בדרברים שבנות קשה להם מבחינה פיזים , אבל גם להיפך- זאת אומרת יש בנות שגם מבחינה פיזית יש דברים שהן חזרות יותר מגברים *גם פיזית,כן*
אבל לא מסיכמה עם זה בכלל אני מכירה יותר מגבר אחד שאני יותר חזקה מהם . זה ממש תלוי
למרות זאת מבחינה פיזית יש גברים שחזקים בדרברים שבנות קשה להם מבחינה פיזים , אבל גם להיפך- זאת אומרת יש בנות שגם מבחינה פיזית יש דברים שהן חזרות יותר מגברים *גם פיזית,כן*
בסופו של דבר, כן יש בנות שחזקות יותר מגברים אז תלוי פשוט על מי מדובר .
ובדרך שלנו?מה ?
ובדרך שלנו?מה ?
תקחו אשה שנחשבת לחזקה וגבר באותה מידה והגבר ייקח בכל דופן יש יוצא דופן אבל לרוב בנים ייקחו,זה עובדתי שרוב הבנים המוחלט יותר חזקים מרוב הבנות
קמילה , זה עניין של מסת שריר ששונה בין המינים זאת עובדה ...
עקב מסת שריר והורמנים מסוימים גברים הם חזקים יותר פיזית
הרחם שלנו
ככה הגוף בנוי
יש הבדל בין החטיבות של הגוף של האישה לגבר .לגבר יותר קל מבחינה פיזית זה לא אומר שאישה לא. זה פשוט טבע גוף האדם...
goddessofffire
כשאמרתי בדרך שלנו זה ציניות ..
כשאמרתי בדרך שלנו זה ציניות ..
גברים באופן טבעי פיזית חזקים יותר בממוצע מנשים. מי החליט? אלוהים, הטבע, איך שלא תקראו לזה.
לא מבין למה אתן עושות דיסלייק לאלו שאמרו תאמת. אני לא שוביניסט או משהו אבל צודקים מי שאמרו שזה הטבע.
אין מה לעשות. עובדה תתחילי מכות עם גבר מי ינצח? את וגבר תראו גוק מי יברח? מי בוכה יותר?
זה לא עניין של כבוד בכלל אני בעד חלשים! אבל זה עובדה.
אין מה לעשות. עובדה תתחילי מכות עם גבר מי ינצח? את וגבר תראו גוק מי יברח? מי בוכה יותר?
זה לא עניין של כבוד בכלל אני בעד חלשים! אבל זה עובדה.
חובב סקרים
רבתי מלא פעמיים מכות עם בן לול והרבה פעמיים ניצחתי חחח אבל כן הגוף בדרך כלל של הגבר יותר חזק מהאישה... זה ככה הטבע
רבתי מלא פעמיים מכות עם בן לול והרבה פעמיים ניצחתי חחח אבל כן הגוף בדרך כלל של הגבר יותר חזק מהאישה... זה ככה הטבע
אתה יודע כמה גברים אני מכירה שפוחדים מגוקים? נוטים לחשוב שנשים פוחדות יותר בגלל שזו מוסכמה חברתית.
זה שגברים פיזית חזקים יותר מנשים זו עובדה, לא שאר החרטוטים שלך.
זה שגברים פיזית חזקים יותר מנשים זו עובדה, לא שאר החרטוטים שלך.
אף אחד לא קבע. ככה נבראנו. זה עובדה.
חובב סקרים בכי לא קשור לכוח פיזי
חובב סקרים בכי לא קשור לכוח פיזי
חובב סרטים זה שהמין הגברי יותר חזק מהמין הנשי זה עובדה...
אבל אין שום קשר לפחד מגוקים ולבכי לשום מין בין אם זה יותר ובין אם זה פחות.
אבל אין שום קשר לפחד מגוקים ולבכי לשום מין בין אם זה יותר ובין אם זה פחות.
האבולוציה
זה היה דוגמה. ברור שיש גברים שיותר פוחדים מגוקים או יותר בוכים. אבל נשים יותר רגישות וזה יפה!!! לכן אנחנו נמשכים לנשים!. לעולם אני לא אצליח להבין למה אתן כל הזמן מנסות להיות חזקות ולהרגיש שאתן שולטות וכל השטויות האלו. אנחנו נמשכים אליכן בגלל שאתן עדינות! כוח זה לא גאווה. תפסיקו להיות במגננה כל הזמן ולחפש כוח. זה מביך
זה מוכח מדעית
חוזק זה לאו דווקא פיזי.
אם מדברים על מסת שריר - אז *בממוצע* לגברים יש יותר.
אם מדברים על חוזק בשאר המובנים שלו - התפיסה הזו שגויה.
אם מדברים על מסת שריר - אז *בממוצע* לגברים יש יותר.
אם מדברים על חוזק בשאר המובנים שלו - התפיסה הזו שגויה.
אנונימית
חובב סקרים -
מה...אני מלטפת ג'וקים להנאתי. אני אבדוק את המין הביולוגי שלי ואחזור אלייך עם תשובה.
נשים הן "בכייניות" ו-"עדינות" לא כי הן נולדו נקבות אלא כי ככה חינכו אותן להיות. ככה החברה תופסת אישה.
מה...אני מלטפת ג'וקים להנאתי. אני אבדוק את המין הביולוגי שלי ואחזור אלייך עם תשובה.
נשים הן "בכייניות" ו-"עדינות" לא כי הן נולדו נקבות אלא כי ככה חינכו אותן להיות. ככה החברה תופסת אישה.
אנונימית
הטבע
לגברים יש יותר טסטוסטרון , שזה הורמון שבין היתר אחראי על בניית מסת שריר, ולכן בנים בונים מסת שריר בקות יותר ויש להם יותר מסה.
אנונימית סבבה. אבל מה זה משנה למה? מצידי להיות הכי עדין בעולם והכי בכיין בעולם ולפחד מגוקים 24/7. למה החלטתן שכוח זה גאווה? למה אתן תמיד מחפשות לשלוט ולהרגיש חזקות? כוח זה עובדה זה לא גאווה. אם יש משהו שהוא גאווה זה טוב ושכל וכרזמתיות ויופי ועוד. כוח ושליטה זה לא גאווה בכלל. אתן סתם מחפשות על מה להתמרמר
הטבע
אם נשים היו חלשות ועדינות מנטלית אתה חושב שהן היו מסוגלות לעבור תהליך מצלק כמו היריון ולידה?
הבעיה היא בך שאתה חושב שכוח סותר עדינות, נשים יכולות להיות מאוד חזקות ועם זאת להיות מאוד נשיות ולשדר עדינות.
הבעיה היא בך שאתה חושב שכוח סותר עדינות, נשים יכולות להיות מאוד חזקות ועם זאת להיות מאוד נשיות ולשדר עדינות.
חובב סקרים
אם אישה רוצה להיות חזקה היא תיהיה חזקה לא כי זה מעניין גברים.
אם אישה רוצה להיות חזקה היא תיהיה חזקה לא כי זה מעניין גברים.
עובדה פיזיולוגית.
כמובן תמיד יש יוצאים מן הכלל.
ככה ה' החליט.
מתי תבינו שנשים =/= גברים, ולהפך.
יש הבדלים ביננו, וזה בסדר (ואפילו מעולה). אחרת לא היה צורך בשני מינים. והשוני לא מעיד על הערך (אין מין יותר טוב או פחות טוב), אז אין לכם מה להיבהל מהשוני.
כמובן תמיד יש יוצאים מן הכלל.
ככה ה' החליט.
מתי תבינו שנשים =/= גברים, ולהפך.
יש הבדלים ביננו, וזה בסדר (ואפילו מעולה). אחרת לא היה צורך בשני מינים. והשוני לא מעיד על הערך (אין מין יותר טוב או פחות טוב), אז אין לכם מה להיבהל מהשוני.
אף אחד לא החליט את זה
בכל היונקים הזכרים חזקים יותר מהנקבות,
לחשוב שאישה חזקה יותר מגבר זה כמו לחשוב שלביאה חזקה יותר מאריה, זה פשוט לא נכון.
יש נשים חזקות ואפילו יותר מגברים, אבל כמו שאמרו מעליי, אלו מקרים חריגים.
בכל היונקים הזכרים חזקים יותר מהנקבות,
לחשוב שאישה חזקה יותר מגבר זה כמו לחשוב שלביאה חזקה יותר מאריה, זה פשוט לא נכון.
יש נשים חזקות ואפילו יותר מגברים, אבל כמו שאמרו מעליי, אלו מקרים חריגים.
אף אחד לא החליט את זה. היום המצב שונה ואלה שעדיין חושבים ככה פרימיטיבים. אני בת ואני בין הכי חזקים בשכבה מהבנים
נינה ,אבל זאת עובדה זה לא קשור לפרטימיטיביות.
מה שכן חובב סקרים, אם אתה אומר שנשים רגישות יותר וזאת עובדה , למה שלא תוכיח את העובדה הזאת?
מה שכן חובב סקרים, אם אתה אומר שנשים רגישות יותר וזאת עובדה , למה שלא תוכיח את העובדה הזאת?
"שטויות" מסכים עם מה שאמרת לגמרי. לא דיברתי על חוזק מנטלי או על עוצמה. שואלת השאלה שאלה מי החליט שגברים יותר חזקים אז עניתי. ברור שכוח הישרדות אין הבדל בין גברים לנשים. דיברתי על כוח פיזי ועל רגישות. גברים יותר חזקים פיזית ונשים יותר רגישות
ורגישות זה יותר ייתרון מכוח פיזי!!!
תפסיקו לחשוב כאילו יש מלחמה בין גברים לנשים כי אין. ותפסיקו לחפש כוח כי זה מביך.
ורגישות זה יותר ייתרון מכוח פיזי!!!
תפסיקו לחשוב כאילו יש מלחמה בין גברים לנשים כי אין. ותפסיקו לחפש כוח כי זה מביך.
תפסיק להגיד דברים בלי הוכחה כי זה מביך ועוד להציג אותם כעובדה זה עוד יותר.
למה שלא תוכיח שנשים יותר רגישות?
למה שלא תוכיח שנשים יותר רגישות?
הטבע נשמה
ובקשר לחוזק מנטלי... *בדרך כלל* גברים נתפסים כחזקים יותר כי הם פחות מראים חולשה מנשים. זה לא אומר שלא קשה להם ושהם לא פחדנים, הם פשוט לא יראו את זה, ונשים כן.
אין שום צורך בהוכחה כי זה ברור^^^אני מכיר הרבה בנות שירעדו למראה של גוק וגם הרבה שלא אבל אני לא מכיר בן אחד שיפחד מדבר כזה
גם אני מכירה הרבה בנים שירעדו למראה של גוק, אז מה ?
למה נשים יותר רגישות? כי שאני ראיתי עם חברה שלי סרט היא בכתה!! ואני בחיים לא יוכל להבין איך אפשר לבכות מסרט. זה לא אומר שצחקתי עליה וזה לא אומר שחשבתי שזה מביך. דווקא זה היה חמוד. אבל יש הבדלים שאי אפשר להתכחש אליהם. רוצה עוד הוכחות?
חחח ושאני ראיתי סרט עם חבר שלי הוא בכה , אז מה ?
אני חייב להודות שאני רועד שאני רואה לטאה קרובה אלי.
קדימה,כולם לצחוק עלי.
קדימה,כולם לצחוק עלי.
חחח צוחקת עליך סתם
המדע
לכל אחד יש רגשות שונים ומה לעזעזל הקשר אם בנות או בנים בוכים מסרט או פוחדים ממשהו? לכל אחד יש פחדים בין אם הוא בן או בת
שמידע גיגי2. את/ה רק נותנ/ת להם לגיטימציה למה שהם אומרים. מה קשור צדים? אנחנו 2020! היום כוח לא רלוונטי בכלל בשום צורה. היום נשים לא צריכות הגנה. כל אחד/ת יכול להחזיק אקדח ולהיות "חזק". דווקא בזה אני מסכים עם הפמיניסטיות שזה שטויות. ההבדלים הם בדיוק במה שאמרתי. ברגשות. וגם זה דברים קטנים. אבל לא לא צריך להיפגע שיש הבדלים. הבחורה שאלה שאלה ורצתה תשובה אמיתית זה הכל
פיזית, לגברים יש מסת שריר גדולה יותר. כמובן שיש נשים חזקות יותר אבל בנורמה זה ככה. וזה לא בהכרח משהו רע... אני פמינסטית אבל בתכלס... לגברים מסת השריר גדולה יותר מלבנות
^ שמע אחי מוכח מ ד ע י ת
שגברים יותר חזקים
במסת השריר
יותר גדולים
גברים! גברים הם לא נשים!
זהו!
שגברים יותר חזקים
במסת השריר
יותר גדולים
גברים! גברים הם לא נשים!
זהו!
ברבי המסוממת
):
אני מפחד מזוחלים, איך אפשר שלא? (האמת שזה יותר מגעיל אותי מאשר מפחיד).
):
אני מפחד מזוחלים, איך אפשר שלא? (האמת שזה יותר מגעיל אותי מאשר מפחיד).
^^^צודקת. אבל יש בנות שהן יוצאות דופן גם...
הבחורות לא צריכות להיות חזקות ולהגן על עצמם??
אנחנו 2020 אם אתה זוכר
אנחנו 2020 אם אתה זוכר
^ ברור שיש
יש גם בנים שהם יוצאי דופן
יש גם בנים שהם יוצאי דופן
^^ יאו מה זה קשור ל 2020?!?!
lum the forever
אתה לא היחיד אני גם נגעלת מזוחלים חחח
אתה לא היחיד אני גם נגעלת מזוחלים חחח
תמיד גברים יהיו יותר חזקים אם תיקח איש וגבר ששתיהם באותו משקל מסת שריר וגובה הגבר יהיה יותר חזק זה שיש בנות שמנצחות בנים זה כנראה בגלל שהגבר חלש היה לי ילד בכיתה חלש כל הבנות היו יותר חזקות ממנו והם לא באמת היו חזקות הוא פשוט היה חלש
חובב סקרים
נשים צריכות הגנה אז די לזבל את השכל
נשים צריכות הגנה אז די לזבל את השכל
^^מה.
יש בנות חזקות יוצר מבנים. פשוט טכנית בגלל מסת השריר הגדולה של הגברים הם חזקים יותר
יש בנות חזקות יוצר מבנים. פשוט טכנית בגלל מסת השריר הגדולה של הגברים הם חזקים יותר
ברבי למה נשים צריכות הגנה? חחח שעה את מתווכחת איתי ואז את מסכימה איתה שנשים חלשות ולכן הן צריכות הגנה?
אני אומרת לךשחלק מהבנות הם חזקות כי הן רוצות את זה וזה מה שמספק להם הגנה בחלק מהמקרים.
ההודעות פה מתערבבות. אז נעשה לכם סדר...
1. עובדה. עובדה שגברים יותר חזקים פיזית מנשים. עובדה שאני אחרי שאימון קל של חודש השרירים שלי מתנפחים ואצל נשים זה רק מחטב (אני מדבר על אימון קל ממש).
2. אנחנו 2020 עם זה אני דווקא מסכים עם פמיניסטיות שנשים *לא זקוקות להגנה* כי כוח פיזי היום הוא לא רלוונטי! מי יותר חזק גבר עם אקדח או אישה עם אקדח? תיקו!!
3. נשים יותר רגישות וזה יפה!
4. כוח זה לא גאווה!!! ושליטה בכלל זה דבר דוחה. לכן אני בחיים לא אבין למה דווקא נשים שאמורות להיות עדינות מתלהבות מכוח ושליטה ודווקא אנחנו הגברים נגעלים משליטה
1. עובדה. עובדה שגברים יותר חזקים פיזית מנשים. עובדה שאני אחרי שאימון קל של חודש השרירים שלי מתנפחים ואצל נשים זה רק מחטב (אני מדבר על אימון קל ממש).
2. אנחנו 2020 עם זה אני דווקא מסכים עם פמיניסטיות שנשים *לא זקוקות להגנה* כי כוח פיזי היום הוא לא רלוונטי! מי יותר חזק גבר עם אקדח או אישה עם אקדח? תיקו!!
3. נשים יותר רגישות וזה יפה!
4. כוח זה לא גאווה!!! ושליטה בכלל זה דבר דוחה. לכן אני בחיים לא אבין למה דווקא נשים שאמורות להיות עדינות מתלהבות מכוח ושליטה ודווקא אנחנו הגברים נגעלים משליטה
יש הבדלים בין נשים לגברים וזו עובדה.
הטענה שלנשים אין כוח ושהן חלשות, לא.
תגיד לי מה זה כוח, בעיני מישהי שמסוגלת לעבור לידה מאוד חזקה גם פיזית וגם מנטלית.
אני מגדירה כוח וחוזק אחרת ממך, ולכן לא יכולה להסכים בשום צורה שנשים חלשות.
הטענה שלנשים אין כוח ושהן חלשות, לא.
תגיד לי מה זה כוח, בעיני מישהי שמסוגלת לעבור לידה מאוד חזקה גם פיזית וגם מנטלית.
אני מגדירה כוח וחוזק אחרת ממך, ולכן לא יכולה להסכים בשום צורה שנשים חלשות.
מי שאמר שזו לא עובדה שנשים לא רגשיות יותר מגברים, טועה. זה דבר ידוע גם בחברה וגם זה מוכח מדעית.
ואין בזה שום דבר רע, זה פשוט הטבע שלנו.
ואין בזה שום דבר רע, זה פשוט הטבע שלנו.
הילד מכיתה א'
אף אחד. לכל מין יש חוזקות וחולשות משלו. גם פיזית וגם נפשית - רק כי החינוך שלנו שונה. בצפון אירופה החינוך שוויוני וגברים ונשים דומים מאוד אלו לאלו.
בסרטון הבא אפשר לראות כמה מהתוצאות של ההבדלים האלו בחינוך:
https://www.youtube.com/watch?v=ngtnf3p7pxo
בסרטון הבא אפשר לראות כמה מהתוצאות של ההבדלים האלו בחינוך:
https://www.youtube.com/watch?v=ngtnf3p7pxo
ההסטוריה
חובב סקרים, אתה רושם את דעתך. (שנשים רגישות וחלשות זה יפה וששליטה זה דבר דוחה)
אבל איזה קטע שאף בת לא שואלת אותך
ולשאלתך למה נשים צריכות הגנה, כנראה שאתה לא מודע למה שקורה בחוץ. וגם אם לא יש נשים שרוצות להיות חזקות וזה לא אמור לעניין אותך הסיבה
אבל איזה קטע שאף בת לא שואלת אותך
ולשאלתך למה נשים צריכות הגנה, כנראה שאתה לא מודע למה שקורה בחוץ. וגם אם לא יש נשים שרוצות להיות חזקות וזה לא אמור לעניין אותך הסיבה