11 תשובות
מצחצחים לפני
זה לא ככ משנה, כל אחד וההעדפות שלו
שואל השאלה:
אז עשיתי נכון?
אנונימי
שואל השאלה:
מה הקטע פה אם מצחצחים ואז הורסים תכל עם אוכל
אנונימי
אני מצחצח אחרי
מצחצחים לפני כי עם לא אז יש טעם של בוקר בפה
אני מצחצחת אחרי כל ארוחה, שלוש פעמים ביום
עדיף לפני... אם מצחצחים אחרי זה הורג את החיידקים הטובים שעוזרים לנקות את השיניים אחרי האוכל
זה לא ככ משנה, כל אחד עושה את זה אחרת. אני תמיד אכלתי ואז צחצחתי כי אני שונאת לאכול עם טעם של משחת שיניים חח
איזה חיידקים טובים? הם באים יענו מהאוכל?
אני מצחצחת לפני ואחרי