תשובה אחת
לא בעיה , את פשוט מרגישה ככה יותר מוגנת אני לא רואה פה שום דבר בעייתי
אם זה הופך להיות אובססיבי אז זה אולי קצת בעייתי ותנסי להבין שעצם נעילת הדלת זה לא באמת מה שמגן עלייך ושזה טוב אבל אין מה לעשות את זה כל הזמן ותמיד זה סתם מלחיץ