11 תשובות
לא להגזים אבל כן כיאלו לא לענות ממש ישר על השנייה לחכות כמה דק כי זה אישית אותי מעצבן לא ידוע למה
ואי לא בנים בבקשה אל תחשבו שכולנו אוהבות את זה דיי נו
אנונימית
במידה קטנה, אבל אני ממש לא ממליץ. זה גורם לאנשים להתרחק ממך
בקטנה כן אבל לא להגזים
לפעמים כן לפעמים לא
חחח לא.
זה מוריד ממש.
תלוי מי
לא.
לדעתי זה סתם מעצבן ומוריד
במידה, כן?