8 תשובות
לא עושה
כשאני אוהב מה כשאני צוחק וכשאין לי מה להגיד
כשמשהו הצחיק אותי או שאני מסכימה איתו וכשאין מה לענות ואני רוצה לסיים תשיחה
כשאני רוצה לסיים את השיחה כבר
כשאין מה לענות יותר
כשאני ממש אוהבת אותה
כשאין לי מה לענות או כשאהבתי את ההודעה.
כשאין לי מה להגיד ולא נעים לי לסנן.
באותו הנושא: