8 תשובות
מזדהה
אנונימית
כל כך מבינה אותך. תנסי את לדבר עם אנשים או אפילו לנסות להכיר אנשים שלא דיברת איתם אף פעם.
תתחילי שיחה את
מזדהה איתך
תקשיבי, בתקופה הזאת של הקורונה.
לא פוגשים חברים, נוצרים התנתקויות,פחות דיבורים..
מבינים מי באמת החברים האמיתיים שלך.
עם משהו באמת חשוב לך תשלחי לו הודעה
תתחילו לדבר.
תזכרי שיש לך את המשפחה ויש עוד מלא אנשים שרוצים לדבר איתך את לא לבד.
ולמה שאת לא תתחילי את שיחות עם האנשים האלו? מאיפה לך שהם לא מרגישים גם בודדים?
מזדהה.
מוזמנת לדבר איתי אם את רוצה :)
מוזמנת לשלוח הודעה. ולגביי זה, אני לא חושב שזה בהכרח נכון. כשאנחנו לבד מדי פעם אנחנו נוטים לחשוב שזה מצב שישאר קבוע. בדוק יש מישהו שחושב עלייך.