7 תשובות
חוזרים לחברים
לפגוש חברים, שגרה, לצאת מהבית
אין:(
אנונימית
תפגשי את חברים שלך, תפתחי חברויות, תשכילי
בתור מישהו שסיים עם הבית ספר בשנת 2015, תנצלי כל רגע שלך בבית ספר
את תתגעגעי לזה
את תתגעגעי לזה
שואל השאלה:
חוץ מחבריםם
כי רבנו קצת זה יעבור אבל באסה חח
חוץ מחבריםם
כי רבנו קצת זה יעבור אבל באסה חח
אנונימית
להגיד לך תאמת אני כבר חזרתי שבוע שעבר וזה כייףף דבר ראשון אנחנו מתחילים מהשעה 10 עד 1 שזה רק 3 שעות וזה לא נורא וסוף סוף אני עם החבריםם
באותו הנושא: