7 תשובות
חוזרים לחברים
לפגוש חברים, שגרה, לצאת מהבית
אין:(
אנונימית
תפגשי את חברים שלך, תפתחי חברויות, תשכילי
בתור מישהו שסיים עם הבית ספר בשנת 2015, תנצלי כל רגע שלך בבית ספר
את תתגעגעי לזה
שואל השאלה:
חוץ מחבריםם
כי רבנו קצת זה יעבור אבל באסה חח
אנונימית
להגיד לך תאמת אני כבר חזרתי שבוע שעבר וזה כייףף דבר ראשון אנחנו מתחילים מהשעה 10 עד 1 שזה רק 3 שעות וזה לא נורא וסוף סוף אני עם החבריםם