3 תשובות
תבקשי להישאר אצל אבא שלך אם את לא אוהבת להיות אצלה
שואל השאלה:
קשה לי לדבר איתה היא כמו ילדה קטנה וזה תמיד נגמר ממש ממש רע ורק מחמיר הכל
אנונימית
תקשיבי זה לא שהיא בן אדם רע זה פשוט שהחיים התאכזרו אליה והחיים שלה לא בדיוק הלכו בכיוון שהיא רוצה וכנראה שפשוט רע לה בגלל זה אז היא מוציאה הכל עלייך,את צריכה להבין שהיא אמא שלך היא תעשה הכל בשבילך אבל פשוט גם לה היה קשה בחיים וכנראה שעדיין קשה לה והיא פשוט לא יודעת איך להתמודד אני אומרת שכדאי לך באמת לדבר איתה פעם אחת ולתמיד אפילו אם היא ילדותית כי ברגע שתביני אותה היא גם תבין אותך תסבירי לה שאת מבינה אותה וזה יעזור לשיחה תנסו לפתור את זה ביניכים,אם את רואה שהדיבורים לא עוזרים אז פשוט תעברי לאבא שלך עם כל כמה שקשה להגיד לה את זה אולי ככה היא גם תבין מה היא הפסידה
Rhn