8 תשובות
חחח אני כזאת
אני עושה גדול ורק אחרי חודשיים בערך זה מתחיל לגדול לי.
זה עניין של גנים, של גוף כל אחד יש לו גוף אחר
כל אחד וקצת הצמיחה שלה.,
אני עושה גדול ורק אחרי חודשיים בערך זה מתחיל לגדול לי.
זה עניין של גנים, של גוף כל אחד יש לו גוף אחר
כל אחד וקצת הצמיחה שלה.,
אני אף פעם לא עושה כי אני לא צריכה.. פשוט לא שעירה בכלל חח
זה הכל תלוי בגנים, לרוב לאשכנזים יש פחות שיער מאשר ליוצאי עדות המזרח
^^ גבות לא קשורות ללהיות שעיר או לא, בן אדם שבחיים לא עשה גבות אין לו גבות נפרדות וצורה יפה...
וזה עניין של גנים, גם לי זה גודל די מהר.
וזה עניין של גנים, גם לי זה גודל די מהר.
אז את אומרת שאין לי גבות יפות או שיש לי גבה מחוברת? חחח מה^
^ זה לאו דווקא אמור להיות בולט אבל כן, כנראה שיש לך שערות באמצע, גבות לא מסודרות וצורה לא ברורה. זה לא משהו רע, בחירה שלך אם לעצב אותן או לא.
אין לי כלום באמצע, ויש לי גבות שמסודרות מהמם. את מדברת כאילו אני בת איזה 12 שלא מבינה כלום מהחיים שלה.
אה כן, כשאת בת 14.
באותו הנושא: