6 תשובות
למי
יש
כח
להשקיע
בביו
שואל השאלה:
אוקיי טיפה הגזמתי אולי אני חולה על אימוג'ים
זה לא אתר הכרויות אחי
וגם הגזמת עם האימוגים
והוא אחלה אהבתי
אתה אוהב אימוג'ים אה
אל תעלב אבל זה מזכיר לי את הביו שלי באינסטגרם בכיתה ד ואני חושבת שזה קצת משפיל.. מציעה למחוק ולכתוב איזה משפט שתיים מסכמים