3 תשובות
אם תתדברי איתו סתם ככה כזה התחושה קצת תעבור אני מקווה(:
שואל השאלה:
אנחנו מדברים בווצאפ ובאינסטגרם אבל זה לא עוזר
אנונימית
אז נראלי פשוט כדאי לכם להיפגש יותר חח זה מה שקרה לי וזה עבר אחרי כמה זמן כשהתרגלתי לבנאדם ונהיינו ביחד