6 תשובות
כי זה בסך הכל בכל זאת רוטב, אז כמו כל כמעט רוטב אחר הוא לא טעים לבד
אף אחד לא יודע חח גם אני ככה
מתוק מידיי לבד
כי השילוב של קטשופ עם דברים מוסיף פשוט,כמו שלא תאכלי מלח לבד
מה זו השאלה הזאת?
אנונימי
אני אוכל קטשופ גם לבד בלי כלום