3 תשובות
אני לא יודע מה המגמה כוללת בבית הספר שלך.
אצלי המגמה כוללת 5 יח' פיזיקה, 5 יח' מדעי המחשב ו5 יח' רשתות ומערכות הפעלה. זה כן הרבה שעות אבל לא הייתי אומר שזה קשה. מדעי המחשב זה אובייקטיבית קל וגם מסיימים עם זה בי"א. פיזיקה אם מתרגלים אז מצליחים. רשתות ומערכות הפעלה זה בעיקר פרוייקט גמר בכיתה י"ב אבל יש זמן לעשות את זה בבית ספר, אני לא יודע איך את עם עומס אבל לפחות בשבילי זה לא נורא בכלל.
אצלי המגמה כוללת 5 יח' פיזיקה, 5 יח' מדעי המחשב ו5 יח' רשתות ומערכות הפעלה. זה כן הרבה שעות אבל לא הייתי אומר שזה קשה. מדעי המחשב זה אובייקטיבית קל וגם מסיימים עם זה בי"א. פיזיקה אם מתרגלים אז מצליחים. רשתות ומערכות הפעלה זה בעיקר פרוייקט גמר בכיתה י"ב אבל יש זמן לעשות את זה בבית ספר, אני לא יודע איך את עם עומס אבל לפחות בשבילי זה לא נורא בכלל.
אנונימי
שואל השאלה:
אתם מסיימים ללמוד מאוחר?
אתם מסיימים ללמוד מאוחר?
כן. אבל כל מי שיוסיף עוד יחידות יתווספו לו עוד שעות.
אחרי שמסיימים את הבגרות אז מפסיקים ללמוד את המקצוע לגמרי ואז הלחץ יורד.
אחרי שמסיימים את הבגרות אז מפסיקים ללמוד את המקצוע לגמרי ואז הלחץ יורד.
אנונימי
באותו הנושא: