14 תשובות
כן, כל כך
ועוד איך. אמא
ואי כן
כן לגמרי
כן, פעם הייתי יותר כזה משוגעת עם חברים ועכשיו פחות (אני עדיין ממש משוגעת וזה אבל פחות)
למרות שזה כנראה לא הכוונה..
שואל השאלה:
^למה לא הכוונה?
כי פשוט אני ממש מרגישה ככה, וגם החברה הכי טובה שלי השתנתה ברמה מלחיצה. ושאני לא אתחיל לדבר אפילו על הקראשית...
^הן השתנו לרעה או לטובה? (אני מניחה שלרעה)
שואל השאלה:
אחת נהייתה סגורה נורא והשניה ההפך. אני עדיין מתה עליהן אבל קשה לי..
^אני חושבת שכדאי לך לדבר עם הזאת שנסגרה אולי עוברת עליה תקופה לא טובה והבידוד הזה הוציא ממנה צדדים פחות שמחים
הרבה השתנה בבידוד בישבילי זה לטובה כי אני הרבה יצאתי הפעם ואני גאה בעצמי
וואו כן, ואני ממש מרוצה מזה :)
JR1
באותו הנושא: