בעקבות הסגר אני יותר אוהבת את איך שאני נראת, תקראו למטה
מכירה את זה שאת קמה בבוקר מסתכלת במראה ואומרת "וואי אני נראת טוב היום" ואז את מגיעה לבית ספר, ורואה את הבנות בשכבה שלך, ואת מרגישה קצת פחות יפה. אז בתקופה האחרונה לא ראיתי אף אחד אז אם היו ימים שפחות אהבתי את איך שאני נראת זה היה תלוי רק באיך שנראתי/ הרגשתי עם עצמי באותו יום ולא בהשוואה לבנות אחרות (כי לא היו בנות אחרות...) וזה גרם לי לאהוב את עצמי יותר. מה אתם חושבים?