11 תשובות
שואל השאלה:
מדוע?
אנונימי
האמתי שאין לי שמץ. אני גם מאוד רוצה לדעת כי ממש השאלות הכי פשוטות מאנונימי כנראה אנשים ממש מפחדים שידעו מי הם
כדאי שלא ידעו שהם שואלים את זה
שואל השאלה:
זה מציק קצת, חחח כל הזמן אני רואה אנונימי
אנונימי
אין חי מושג כנראה פשוט לא רוצים שיידעו מי הם בשביל שהם יוכלו להרגיש יותר חופשיים
אין לי מושג. אולי הם לא רוצים שהשם שלהם באתר ייקשר עם שאלה כזאת או אחרת, כדי לשמור על ה"מוניטין" שלהם כאן, אפשר לומר.
כי בא להם
שואל השאלה:
כן כנראה, למרות שאני לא חושב שאם מישהו כותב איך להכין חביתה זה יוריד מערכו בדרך זו או אחרת^^
אנונימי
כן, ברור. אולי הם מתנתקים מהשאלה כדי שלא יהיו להם שאלות במשתמש ("0 שאלות")?
לא תמיד שואלתאנונימי אבל ךפעמים פשוט לא רוצה שיכנסו אלייך לפרטי
לא יודעת למה אנשים עונים תמיד מאנונימי.
מי ישמע מכירים אותכם
אנונימית