14 תשובות
מוזיקה וסדרות
לשמוע שירים, לראות סדרות שאני אוהבת, לדבר עם חברים ובעיקרון לא לחשוב על מה שהעציב אותי.
גלידה
מוזיקה
לשחק במחשב לבד כזה ולשכוח מהכל
איזה טיול לאחד ההרים פה
לישון
מוזיקה
מופעי סטנדאפ
סדרות אהובות
לבכות
שירים עצובים
ולצאת החוצה לשבת באיזה מקום (גם אם זה באמצע הלילה)
למה את עצובה?
שואל השאלה:
אני בת
סליחה
שואל השאלה:
חחח זה בסדר
את עצובה עכשו? הכל בסדר?
שואל השאלה:
כן אני עצובה,
יהיה בסדר יעבור לי
שואל השאלה:
תודה על ההתעניינות
אוקיי יופי