2 תשובות
תראי אני מבינה שאת לא רוצה להרוס את הקשר ביניכם , אבל מה אכפת לך לנסות..
את חושבת שגם הוא מרגיש אלייך את אותו הדבר?
ותאמיני לי הזוגות הכי טובים התחילו בהתחלה מלהיות חברים טובים..;)
את חושבת שגם הוא מרגיש אלייך את אותו הדבר?
ותאמיני לי הזוגות הכי טובים התחילו בהתחלה מלהיות חברים טובים..;)
אנונימית
אני בדיוק כמוך רק שאנחנו יש בנינו משיכה מינית גם... אני מנסה לא לעשות כלום אבל אני אוהבת אותו קשה
אנונימית
באותו הנושא: