16 תשובות
לא
מה
כן
כן
שואל השאלה:
אה טוב
אה טוב
אנונימי
כן מה זה משנה
כן למה זה משנה
כן מה זה אכפת לי בכלל
אני שמאלית
מה זה משנה באיזה יד היא כותבת
כן
כן. כל עוד זה לא קיצוני מידי אני חושבת שלהיות שמאלני זה לא דבר רע בכלל
אני גם שמאלית ולמה לא
כן למה לא
כן מה למי אכפת
סביר להניח שבכלל לא הייתי שמה לב
ברור, גם עם שמאלית וגם עם שמאלנית ;)
מזה השאלה המטומטמת הזאת
למי אכפת
למי אכפת
באותו הנושא: