2 תשובות
שואל השאלה:
באייפון
באייפון
לוקחים כבל usb ומכניסים צד אחד לטלפון וצד אחד למחשב,
אחר כך תיהיה לך התראה בטלפון לבחור האם להטעין תטלפון או להעביר קבצים
אז תילחצי על העברת קבצים ואז תיפתח לך תיקיה במחשב ששם יהיה את כל הדברים שיש בטלפון.
מהתיקייה את עושה העתק ואז במסך של המחשב עצמו את עושה הדבק.
מקווה שזה מובן^^
אחר כך תיהיה לך התראה בטלפון לבחור האם להטעין תטלפון או להעביר קבצים
אז תילחצי על העברת קבצים ואז תיפתח לך תיקיה במחשב ששם יהיה את כל הדברים שיש בטלפון.
מהתיקייה את עושה העתק ואז במסך של המחשב עצמו את עושה הדבק.
מקווה שזה מובן^^
באותו הנושא: