7 תשובות
שואל השאלה:
אין פה בנות שמשחקות בזה?
אין פה בנות שמשחקות בזה?
אנונימית
חח אני בת ואני משחקת בזה וזה ממש כיף
אני וכן
משחק מעולה למרות שפחות התחברתי לבאטל רויאל call of duty משחק מעולה, אני אחד שממש אוהב את הסטורי מוד אפילו יותר מהאונליין
מעדיף battlefield
וור זון?
שואל השאלה:
מה
מה
אנונימית
באותו הנושא: