12 תשובות
לדעתי להפסיק לשים ולתת לעור הפנים שלך קצת לנשום ולנקות כל פעם את האזור.
שואל השאלה:
חחח זאת לא השאלה
לא שאלתי איך להיפטר מזה
שאלתי איזה איפור לשים לים
את לא צריכה איפור!!

אם את רוצה לשפר את הבעיה אז תנקי את הפנים

שימי משחות מיוחדות וכו...

אבל את לא צריכה להרגיש לא בנוח יש עוד מליון בני נוער כמוך (:
אם את תמשיכי לשים איפור עדיין ישאר לך חצ'קונים על הפנים
תתני לעור שלך להתאוורר
ולשאלה שלך...

נסי להשים איפור עמיד במים וכמה שיותר מינימליסטי
יש קרם פנים כזה ששמים לפני על החצקונים והפצעים וזה מגן עליהם
ואז את שמה מייקאפ וזהו
תשימי איפור עמיד למים
זה לא מה שהיא שאלה^
אנונימית
לכי לרופא עור, אם זה באמת חמור הוא יתן לך רואקוטן אם לא הוא בטח ימליץ לך מה לעשות..
שימי קצת מייקאפ לא בהפרזה כי אין מה לעשות זה יצא עם החום, לא משנה כמה זה עמיד ושימי ז*ן את יפה כמו שאת !
שואל השאלה:
וואו חברים יש לי כמה חצקונים לא משהו שמצריך רופאי עור , אני הולכת לקוסמטיקאית ואני עושה טיפולי פנים ואני שוטפת בסבון ושמה משחות, לא ביקשתי עזרה איך להעלים חצ'קונים... (לא בקטע רע, תודה לכולם) אני פשוט מאוד חסרת ביטחון לגבי איך שאני נראת ולא יצאתי מהבית בלי איפורמכבר 3 שנים בערך .
כי זה ממש מביך אותי ואני ממש מבואסת לגבי זה כי אני לא יודעת מה אני אעשה כשארצנ ללכת לים, ולכל אלו שאמרו שעדיף שאני לא אתאפר ושאני אתן לעור להתאוורר וזה יעבור, חברים בכל החודשיים בידוד התאפרתי אולי 4 פעמים פשוט יש לי בעיקר צלקות אקנה וזה לא משהו שעובר בלי טיפולים מיוחדים.
בכל מקרה אשמח לטיפים איזה איפור לשים לים, תודה :))
שימי פריימר טוב וקונסילר על המקומות שאת רוצה להסתיר ותקבעי טוב עם פודרה ופשוט אם את נכנסת למים תיכנסי רק עם הגוף ולא עם הפנים ואת יכולה להביא איתך את הפודרה אם תצטרכי פה ושם לקבע שוב בגלל שחם ומזיעים
שואל השאלה:
קימבלרי וbe cool be nice עזרתן לי ממש, אם לא הייתי מאנונימי הייתי נותנת לכן פרח❤