11 תשובות
בוא אני אגלה לך משהו, יש כאלה שגם חצי תחת בחוץ
ואני באמת חושבת שזה לא מכבד ללכת עם חצי תחת בחוץ בבצפר, ולכל אלה שאומרים שלא כולן כאלה אז בואו, אין באמת דרך לבדוק למי המכנס מכסה את התחת ולמי לא
אנונימית
שואל השאלה:
ראיתי מלא שכתבו על שורטים
ותמונה באינסטגרם כאילו בתור מחאה עם תמונה של שמונה בנות עם שורטים ממש קצרים
את בבית ספר חילוני?
אנונימי
כן אני בבית ספר חילוני לגמרי וכן אני גם הולכת עם שורטים ביום יום אבל אני עדיין חושבת כמו שאני חושבת
אנונימית
אני בחולוני ואסור אם שורטים
שואל השאלה:
^^^^^למה לא?
אני בבית ספר דתי שמכריחים לבוא עם מכנסיים ארוכים וזה היה ממש לא כיף לי. הלכתי והתלוננתי על חוסר שוויון? לא. למרות שהיה לי "לא נעים"
כל דבר היום הופך למחאה של "פמיניזם"
אנונימי
חושבת שצריכים כמו הבנים, לאשר גג אורך של ברמודה, עם כל הכבוד עוד לא ראיתי בנים בשורט ואני גם לא מעוניינת אז אני לא מבינה למה אומרים שלבנים מותר כביכול, למרות שזה תלוי על אלו סוג שורטים אתה מדבר, אני פשוט יודעת שברגע שזה יתחיל בשורט זה לא ייגמר בזה, וזה למה אני נגד.
שואל השאלה:
בסדר יש מקרים קיצוניים אבל רוב הבנים לא ילבשו משהו כזה וזה לא יהפוך למשהו שכולם לובשים אם יתירו את זה
אנונימי
זה בדיוק מה שאני אומרת, אין שום דרך "לאכוף" את זה, אי אפשר להעמיד אחת אחת ולבחון לה את התחת בואי נהיה רציניים, הדבר הזה מועד לפורענות רצח
אנונימית
שואל השאלה:
^^^היא גם אמרה שאי אפשר לבדוק אחד אחד למי חשוף התחת
אנונימי
אתה לא במקום להתלונן פה. באמת שזה קשה ללכת בחום של 40 מעלות עם מכנסיים ארוכות. וזה אפילו לא קשור לסקסיזם עכשיו , זה פשוט לא אפשרי. אפילו לאשר באופן חד פעמי היה עוזר פה , לא הכל קשור לפמיניזם.
מה קרה שאכפת לך? קשה לך להתרכז בשיעור שאתה רואה ברכיים של מישהי?
שואל השאלה:
כבר אמרתי שאצלנו מכריחים להיות עם מכנסיים ארוכים אז כן, זה אפשרי.
והם יכולות ללכת עם חצאית
אני בכלל בבית ספר בלי בנות ואני הומו אז... זה ממש הצחיק אותי תאמת חחח
תכלס צודקת לא אמור להיות לי ממש אכפת פשוט אני מרגיש כאילו כל דבר מתרצים בתור "פמיניזם" וזה מעצבן כשרוצים "שוויון" רק מצד אחד
אנונימי
באותו הנושא: