6 תשובות
לא בריא כל יום לעשות אימון, דבר שני לא עושים אימון ב2 וחצי בלילה, לכי לישון זה יהיה לך הכי בריא
שואל השאלה:
אני עושה אימון של טבטא של 7 דקות, זה לא שעה עכשיו, הבעיה שאני גם במחזור ואין לי כוחחח
אני עושה אימון של טבטא של 7 דקות, זה לא שעה עכשיו, הבעיה שאני גם במחזור ואין לי כוחחח
לכי לישון כבר זה יהיה לך הכי בריא
לכי לישון עדיף.
וגם אני עוד לא התקלחתי וצריכה כבר לעוף לישון:(
וגם אני עוד לא התקלחתי וצריכה כבר לעוף לישון:(
תעשי מחר בערב או בשבת
לוותר היום בית ספר וזה ושתיים וחצי בלילה
באותו הנושא: