4 תשובות
רק אחרי 5 שעות אם אני לא טועה
לא זוכר.
לא זוכר.
לא ישר אחרי, מותר לשתות אבל.
אם אני זוכרת נכון צריך לחכות שעה לפני שאוכלים.
אולי תנסי לישון קצת או לעשות משהו ואז זה פחות יפריע לך..
אם אני זוכרת נכון צריך לחכות שעה לפני שאוכלים.
אולי תנסי לישון קצת או לעשות משהו ואז זה פחות יפריע לך..
בדרך כלל שאני עושה סתימה אומרים לי שאפשר לאכול רק מוצרים כמו מעדן חלב שוקו קר משהו כזה ואחרי שעה אפשר לאכול כרגיל
לפי מה שאני יודעת מותר
באותו הנושא: