9 תשובות
כן
בכיתה לא
תכנית עם חם לך את/ה ראשי/ת להוריד
אבל צריך שתהיה לך בתיק
בכיתה לא. אבל ליצר ביטחון שים בתיק
לא צריך לשים בבית ספר אבל תביאי איתך
שואל השאלה:
שמעתי שאפשר שלא, בגלל החום
אנונימית
באוטובוס הנהג אישר לילדים מהבית ספר להיכנס בלי מסכה סו..
מומלץ לשים על הסנטר כזה ואז כשאתה ליד אנשים פשוט להרים.