6 תשובות
לא
לא
אני לא אוהבת את התמונה בכללי חוח ;)
אני לא אוהבת את התמונה בכללי חוח ;)
אני מכורה לאיאן/דיימון אבל העיצוב של התמונה והתמונה עצמה ממש לא יפה בלי להעליב או משהו
שואל השאלה:
^אני דיי אהבתי..:)
^אני דיי אהבתי..:)
אני אישית לא הייתי שמה
באותו הנושא: