2 תשובות
אם את עושה עם שעווה השיירות אמורות לצמוח דקות יותר. בקשר לפצעונים לדעתי זה כמו שאת עושה שפם, אני לא אומרת מניסיון אבל אני מניחה. אם את בלונדינית אין שום סיבה שהם יצמחו שוב שחורות. אל תעשי שטויות עדיף שתתיעצי עם אמא שלך ותגיד לה שהשיערות האלה מפריעות לך או שתסתכלי על זה קצת ביוטיוב על הורדת שיער פנים
מקווה שעזרתי3>
אני לא ממליצה לך להוריד. ברגע שמתחילים להוריד צומחות יותר שערות. יכול להיות שאם שעווה זה לא בטוח יקרה אבל לא נראה לי שווה להסתכן