4 תשובות
תלוי איפה אני רואה אותם ובאיזה הקשר אני מדברת איתם..אני מניחה שאני פשוט מתנהגת בנחמדות
נחמדה בעיקר מתנהגת רגיל ומנסה להכיר..
מנסה לא להראות אממ איך לומר... מטומטמת יותר מידי
תלוי אם בא לי טוב בעין, אם לא אני לא נחמד
באותו הנושא: