9 תשובות
זה לא ממש רע, יש מלא שאוהבות נמוכים יחסית, זה עיניין של טעם
שואל השאלה:
הממוצע בארץ 1.77
הממוצע בארץ 1.77
אנונימי
שואל השאלה:
בת כמה את את עוד תגבהי... וגם אם לא את בת, זה שונה... בכללי כמעט כל הבנות באותו גובה או יותר גבוהות ממני
בת כמה את את עוד תגבהי... וגם אם לא את בת, זה שונה... בכללי כמעט כל הבנות באותו גובה או יותר גבוהות ממני
אנונימי
שואל השאלה:
אני 17 וחצי
אני 17 וחצי
אנונימי
שואל השאלה:
זאת ש1.57 ובת 20 וחושבת שזה אחלה גובה, בואי נתחתן xd
זאת ש1.57 ובת 20 וחושבת שזה אחלה גובה, בואי נתחתן xd
אנונימי
שואל השאלה:
אין הרבה בעקרון הגובה הממוצע של בנות זה 164 בארץ ומגיע ל166-170 בחול, אני גמד
אין הרבה בעקרון הגובה הממוצע של בנות זה 164 בארץ ומגיע ל166-170 בחול, אני גמד
אנונימי
אתה סבבה לגמרי וסתם שתדע שתהליך הגביהה מסתיים סופית בגיל 21.
גם שמעתי שתרגילי מתח מאוד עוזרים.
אני גם תקועה ב1.52 אז תתעודד:)
גם שמעתי שתרגילי מתח מאוד עוזרים.
אני גם תקועה ב1.52 אז תתעודד:)
סליחה אבל כשהייתי בת 13 הייתי יותר גבוה ממך...
אנונימית
שואל השאלה:
מישהו אמר שיש בעיה ב164 לבנות? בבנים יש בעיה
מישהו אמר שיש בעיה ב164 לבנות? בבנים יש בעיה
אנונימי
באותו הנושא: