9 תשובות
זה לא ממש רע, יש מלא שאוהבות נמוכים יחסית, זה עיניין של טעם
שואל השאלה:
הממוצע בארץ 1.77
אנונימי
שואל השאלה:
בת כמה את את עוד תגבהי... וגם אם לא את בת, זה שונה... בכללי כמעט כל הבנות באותו גובה או יותר גבוהות ממני
אנונימי
שואל השאלה:
אני 17 וחצי
אנונימי
שואל השאלה:
זאת ש1.57 ובת 20 וחושבת שזה אחלה גובה, בואי נתחתן xd
אנונימי
שואל השאלה:
אין הרבה בעקרון הגובה הממוצע של בנות זה 164 בארץ ומגיע ל166-170 בחול, אני גמד
אנונימי
אתה סבבה לגמרי וסתם שתדע שתהליך הגביהה מסתיים סופית בגיל 21.
גם שמעתי שתרגילי מתח מאוד עוזרים.
אני גם תקועה ב1.52 אז תתעודד:)
סליחה אבל כשהייתי בת 13 הייתי יותר גבוה ממך...
אנונימית
שואל השאלה:
מישהו אמר שיש בעיה ב164 לבנות? בבנים יש בעיה
אנונימי