3 תשובות
עשיתי בבית שחי חטפתי כיוויה

ברגליים יצא בסדר אבל לא הוריד חלק ממש
תלוי... אם אין באפשרותך לעשות ליזר(לדעתי הטיפול הכי טוב ביותר להסרת שיער) אז כן...
בנוסף אם יש לך גירוי או משהו לסכין גילוח(היה לי פעם) אז כן...
אבל אם יש לך אפשרות לעשות שעווה או ליזר... שוט!
אל תפחדי ... אם תרצי להתייעץ בפרטי... אשמח לעזור :)
לא סתם מסריח ומלא בכימיקלים
עדיף כבר לגלח וזהו כי זה עושה את אותה התוצאה
אנונימית