9 תשובות
כן! קרה לי יותר מדי פעמים.
שונא את זה.
בדיוק עכשיו קרה לי!!!!
תמיד
כן
חחח כן כל פעם זה מלחיץ אותי מחדש
כן תמיד איף
כן, חחח זאת הזדמנות לצבוט את עצמי מבלי שיכאב לי