8 תשובות
ברור שזה בר תיקון. אתה צריך לרכוש ביטחון. זה בסדר להילחץ זה מובן פשוט תנסה לחשוב שזה עוד אנשים כמוך ואני בטוחה שישמחו לדבר איתך ובאמת שאין סיבה להילחץ :)
שואל השאלה:
בטוח? אני לא בטוח לגבי זה.. אין לי בכלל קשרים עם נשים. היו כמה שפגשתי בעבר והן אמרו שאני מתנהג כמו פסיכופט, דוחה/מכוער/לא מושך...
בטוח? אני לא בטוח לגבי זה.. אין לי בכלל קשרים עם נשים. היו כמה שפגשתי בעבר והן אמרו שאני מתנהג כמו פסיכופט, דוחה/מכוער/לא מושך...
אנונימי
שואל השאלה:
אני הרבה אחרי צבא.. אני כבר גדול
אני הרבה אחרי צבא.. אני כבר גדול
אנונימי
כנראה הבנות האלה הורידו לך את הבטחון. אל תתייחס לזה זה בסך הכל בנות מגעילות אני לא רואה סיבה הגיונית שהן יגידו לך את זה סתם כי דיברת איתן.
אני בטוחה שברגע שתנסה לדבר עם בנות תקבל יחס שונה מהבנות האלה. ונניח ולא, זה לא אומר שהבעיה היא אצלך רק כי בסך הכל ניסיתה להתחיל שיחה, זה פשוט שיש אנשים רעים שרוכשיל ביטחון מלפגוע באחרים. בקיצור תרכוש בטחון עצמי ותדע מה אתה שווה!
אני בטוחה שברגע שתנסה לדבר עם בנות תקבל יחס שונה מהבנות האלה. ונניח ולא, זה לא אומר שהבעיה היא אצלך רק כי בסך הכל ניסיתה להתחיל שיחה, זה פשוט שיש אנשים רעים שרוכשיל ביטחון מלפגוע באחרים. בקיצור תרכוש בטחון עצמי ותדע מה אתה שווה!
שואל השאלה:
זה הגיוני שכולן מגעילות אליי ורק אני בסדר?
זה הגיוני שכולן מגעילות אליי ורק אני בסדר?
אנונימי
מה זה כולן? אני לא יודעת את כל סיפור חייך, אני פשוט מאמינה שאם אתה מתבייש לדבר עם בנות כנראה שלא יצא לאף אחת באמת להכיר אותך. אני רוצה לקוות שהבעיה היא לא בך אבל אני לא יודעת מספיק כדי להגיד לך אתה צריך לדעת
שואל השאלה:
אני יודע. כי כמעט כולן מתרחקות ממני. אבל מה אני כבר יכןל לעשות? אף אחת לא מדברת איתי במציאות או מתייחסת אליי
אני יודע. כי כמעט כולן מתרחקות ממני. אבל מה אני כבר יכןל לעשות? אף אחת לא מדברת איתי במציאות או מתייחסת אליי
אנונימי
לנסות לפנות לאנשים חדשים
באותו הנושא: