4 תשובות
עקרונית ממתי שמקבלים מחזור, מבחינה חוקית אני חושבת 16, ולא מתערבת או משהו אבל לא ממליצה, יש פעמים שהניתוח מתפשל :)
שואל השאלה:
הכל טוב :)
את מכירה מישהו שהתפשל לו? ואם כן עד כמה זה נורא?
הכל טוב :)
את מכירה מישהו שהתפשל לו? ואם כן עד כמה זה נורא?
אנונימית
לא לעשות בכלל
אני עשיתי ומתגעגעת ברמות לאף המזעזע שהיה לי
אני עשיתי ומתגעגעת ברמות לאף המזעזע שהיה לי
אנונימית
תראי בקבוצת פייסבוק ניתוחי אף המלצות תמיכה ופרגון
אנונימית
באותו הנושא: